ارتقای تحصیلی زندانیان در مجتمع ندامتگاهی قزلحصار

در مجتمع ندامتگاهی قزلحصار زندانیان در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند و زمینه برای جذب فراگیر بیشتر تحصیلات مددجویان انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، مدیر مجتمع ندامتگاهی قزلحصار اعلام کرد: اکنون 158 مددجو دراین مجتمع درمقاطع مختلف تحصیل می کنند و زمینه برای جذب فراگیر بیشتر تحصیلات مددجویان انجام شده است .

عزیزی اظهار کرد: ازمجموع این مددجویان 24 نفر در مقطع نهضت سوادآموزی دوره انتقال و تکمیلی، 16 نفر در پایه نهم متوسطه طرح جامع، 83 نفر در دوره متوسطه هنرستان فنی حرفه‌ای شهید نامجو کار و دانش رشته مکانیک خودرو و 35 نفر در دانشگاه جامع علمی کاربردی بعثت سه رشته مکانیک خودرو مقطع کاردانی مشغول تحصیل هستند.

وی اضافه کرد: با تاسیس رشته های مختلف دانشگاهی در این زندان، زمینه ارتقای تحصیلی برای زندانیان تا مقطع بالاتر نیز فراهم شده است.

عزیزی گفت: واحد آموزش اداره فرهنگی تربیتی این مجتمع ندامتگاهی با هدف توانمند سازی مددجویان از طریق ارتقاء دانش و علوم مختلف شرایط ادامه تحصیل آنان را از مقطع ابتدایی تا کارشناسی ارشد به همراه امکانات و ملزومات مورد نیاز در این زندان مهیا نموده است.

وی برگزاری دوره های کارشناسی ناپیوسته را یکی از اهداف اصلاحی تربیتی جهت بهینه‌سازی اوقات فراغت مددجویان و ارتقاء کیفی و کمی دانش علمی آنان در طول دوران تحمل کیفر مطرح کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha